ΘΑΛΑΣΣΙΝΑ ΝΕΑ

(/Η  ΛΙΣΤΑ ΑΝΑΝΕΩΝΕΤΑΙ ΟΣΟ ΤΑΚΤΙΚΟΤΕΡΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΝΕΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΒΑΣΕΙ  ΤΗΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ ΤΟΥΣ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΚΑΤΑΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΟΠΟΙΑ  ΛΑΘΗ  ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ

Ο ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΤΟΥ  ΠΑΡΟΝΤΟΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ, NAVYNIK)

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ NAVYNIK  17/2/2014_______________________________

Νέα περιπέτεια για το επιβατηγό – οχηματαγωγό «Θεόφιλος», καθώς το βράδυ του Σαββάτου προσέκρουσε στην προβλήτα του λιμανιού της Σάμου. Οπως ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Σάμου, το πλοίο κατά τον χειρισμό πρόσδεσής του στο λιμάνι Μαλαγαρίου Σάμου, εκτελώντας προγραμματισμένο δρομολόγιο από Καβάλα – Λήμνο – Μυτιλήνη – Χίο, ήρθε σε επαφή με την προβλήτα, με αποτέλεσμα να προκληθoύν στρέβλωση-εκδορές στον δεξί πρυμναίο προστατευτικό προφυλακτήρα και απόξεση χρώματος.  Από το περιστατικό δεν υπήρξε τραυματισμός και δεν προκλήθηκε θαλάσσια ρύπανση, ενώ το πλοίο, κατόπιν επιθεώρησης από ναυπηγό του τοπικού κλιμακίου, συνέχισε το δρομολόγιό του για Χίο – Μυτιλήνη – Λήμνο – Καβάλα.

(πηγή: η εφημερίδα των συντακτών)

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ NAVYNIK  22/10/2013_______________________________

Η ANEK LINES παρατείνει έως τις 15 Νοεμβρίου την προσφορά για νέους
φοιτητές και τα μέλη των οικογενειών τους, με στόχο να μπορέσουν να
εξυπηρετηθούν με τον καλύτερο τρόπο στη μετακίνηση τους προς και από
Χανιά, για την οργάνωση της νέας φοιτητικής τους ζωής.
Συγκεκριμένα, η ANEK LINES παρέχει, ως τις 15 Νοεμβρίου, στους
νεοεισαχθέντες φοιτητές και τις οικογένειές τους έκπτωση 50% σε όλες τις
θέσεις (εκτός Lux και Α2) και έκπτωση 20% στα εισιτήρια των ΙΧ και των
μοτοσυκλετών τους.
Για την εξασφάλιση εισιτηρίου με τις παραπάνω τιμές απαιτείται το ειδικό
«Δελτίο Εξεταζόμενων Πανελλαδικών Εξετάσεων 2013» καθώς και η φυσική
παρουσία των φοιτητών.

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ NAVYNIK  9/03/2013_______________________________

-Κατ’ εντολήν του Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας Κάρολου Παπούλια και του υπουργού Εξωτερικών Δημήτρη Αβραμόπουλου, στις 27 Δεκεμβρίου αφέθηκε ελεύθερο από τις νιγηριανές αρχές το υπό ελληνική σημαία δεξαμενόπλοιο AEGEAN HORIZON, 158.713 dtw, το οποίο βρισκόταν υπό κράτηση από τις 13 Νοεμβρίου, στο πλαίσιο έρευνας σχετικά με την πιθανολογούμενη κλοπή αργού πετρελαίου κατά τη διάρκεια μιας ναυτικής άσκησης στην περιοχή. Δεν δόθηκαν περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την κράτηση του πλοίου, αναφέρθηκε, ωστόσο, ότι οι ναυτικοί ήταν καλά στην υγεία τους και το πλοίο συνέχισε το ταξίδι του προς την Ολλανδία (Ρότερνταμ).

από : περιοδικό εφοπλιστής

- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ATTICA GROUP ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΤΩΝ ΝΑΥΤΙΚΩΝ

Σε συνέχεια δημοσιευμάτων και αναφορών σε Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης για την μη πληρωμή δεδουλευμένων των ναυτικών που εργάζονται σε ακτοπλοϊκές εταιρίες, δηλώνουμε τα ακόλουθα:

Η Attica Group, μητρική εταιρία της Blue Star Ferries και της Superfast Ferries, δεν έχει ουδέποτε καθυστερήσει και δεν οφείλει δεδουλευμένα τόσο στους ναυτικούς που εργάζονται στα πλοία της όσο και στο προσωπικό ξηράς.

από :  http://www.bluestarferries.gr
—————–
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ NAVYNIK  29/08/2012_______________________________

  • Δεμένο παραμένει το Έλλη Τ. λόγω τεχνικών προβλημάτων. Η πλήρης αναλοίνωση της εταιρείας:

H CRETANLINES ενημερώνει ότι λόγω της τεχνικής βλάβης που υπέστη το πλοίο μας ΕΛΛΗ Τ στις 23-9-2012, συνεχίζει τις συντονισμένες ενέργειες για να εξυπηρετήσει με άλλα πλοία και με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το επιβατικό κοινό για να φτάσει με ασφάλεια στον προορισμό του.

 Οι επιβάτες του δρομολογίου ΡΕΘΥΜΝΟ – ΠΕΙΡΑΙΑΣ (Τρίτη, 25-9-2012),  θα επιβιβαστούν σε ναυλωμένα λεωφορεία από την εταιρεία μας και θα ταξιδέψουν με πλοίο των ΜΙΝΩΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ. Οι επιβάτες θα πρέπει το αργότερο  μέχρι τις 19:30’μ.μ. να βρίσκονται στην είσοδο της Μαρίνας Ρεθύμνου.

Οι επιβάτες του δρομολογίου ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΡΕΘΥΜΝΟ (Τετάρτη, 26-9-2012),  θα επιβιβαστούν σε πλοίο των ΜΙΝΩΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ που αναχωρεί στις 21:30’μμ. απο το λιμάνι του Πειραιά.   Φθάνοντας στο Ηράκλειο θα τους περιμένουν ναυλωμένα λεωφορεία από την εταιρεία μας όπου θα τους μεταφέρουν στο Ρέθυμνο.

  • Η Cretan Lines ανακοινώνει  τους κυρίους επιβάτες που έχουν εισιτήρια ότι εφόσον επιθυμούν να τα κρατήσουν και να τα χρησιμοποιήσουν ξανά με την έναρξη δρομολογίων του πλοίου μας ΕΛΛΗ Τ,  θα δικαιούνται αντίστοιχο δωρεάν εισιτήριο για οποιαδήποτε διαδρομή με την επίδειξη του εισιτηρίου τους στα κεντρικά πρακτορεία του Ρεθύμνου και του Πειραιά.

από cretanlines.gr

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ NAVYNIK 21/07/2012_________________________

  • ΣΗΜΕΡΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΟΙΟΚΤΗΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟ ΕΛΛΗ Τ. ΑΠΟ ΡΕΘΥΜΝΟ ΓΙΑ ΠΕΙΡΑΙΑ.

ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ….

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ  NAVYNIK 07/07/2012________________

  • Η μεταφορά πετρελαίου μέσω του Νοβοροσίσκ, του μεγαλύτερου ρωσικού λιμανιού στη Μαύρη Θάλασσα διεκόπη σήμερα εξαιτίας καταιγίδας, πλημμυρών και κατολίσθησης, δήλωσε εκπρόσωπος της ρωσικής εταιρείας κατασκευής πετρελαϊκών αγωγών Transneft.

“Η μεταφορά πετρελαίου μέσω του λιμανιού σταμάτησε εξαιτίας της καταιγίδας”, δήλωσε ο Ιγκορ Ντιομίν. Εκπρόσωπος των λιμενικών αρχών δήλωσε ότι η διοίκηση του λιμανιού συγκάλεσε επείγουσα συνάντηση.

“Το λιμάνι βρίσκεται στο χαμηλότερο σημείο της πόλης. Έχει σημειωθεί μεγάλη κατολίσθηση. Τώρα που μιλάμε η βροχή άρχισε και πάλι”, δήλωσε ο Βλαντίμιρ Σιντόροφ.

Σύμφωνα με την αστυνομία, τουλάχιστον 45 άνθρωποι έχουν χάσει τη ζωή τους στις πλημμύρες που προκάλεσαν οι καταρρακτώδεις βροχές στην περιοχή.

Από    protothema.gr

  • Ελεύθερος αφέθηκε ο καπετάνιος του κρουαζιερόπλοιου Costa Concordia που τον περασμένο Ιανουάριο προσέκρουσε σε ύφαλο κοντά στο νησάκι Τζίλιο στο αρχιπέλαγος της Τοσκάνης, με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους πάνω από 30 άτομα. Σύμφωνα με την εφημερίδα La Repubblica, οι δικηγόροι του είχαν επανειλημμένα καταθέσει αιτήματα για την απελευθέρωσή του στις ιταλικές αρχές αλλά μέχρι τώρα απορρίπτονταν. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, ο καπετάνιος βρισκόταν σε κατ’ οίκον περιορισμό από τις 17 Ιανουαρίου ενώ τώρα η μόνη του υποχρέωση θα είναι να δίνει το «παρών» στο αστυνομικό τμήμα του Σορέντο. Η δίκη για το πολύνεκρο ναυάγιο θα αρχίσει στις 21 Ιουλίου και αναμένεται να τραβήξει το ενδιαφέρον των διεθνών ΜΜΕ.

ΑΠΟ “ΠΑΤΡΙΣ”

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ  NAVYNIK 02/07/2012________________

  • Το ELLI T [φωτό]  αποκτήθηκε έναντι 3,4 εκατ. ευρώ, έχει μήκος 141,54 μέτρα, διαθέτει 290 καμπίνες, δέχεται συνολικά 1.100 επιβάτες και 400 οχήματα ενώ αναπτύσσει ταχύτητα 21,5 κόμβους.

ΑΠΟ ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ  NAVYNIK 30/06/2012________________

  • Εφτασε το ΕΛΛΗ Τ στο Ρέθυμνο – Υποδοχή από εκατοντάδες Ρεθυμνιώτες! Λίγο πριν τις 3 το μεσημέρι έφτασε τελικά sto Ρέθυμνο, το πλοίο της συνεταιριστικής Cretan Lines, ΕΛΛΗ Τ. Εκατοντάδες Ρεθυμνιώτες με χειροκροτήματα και φωνές χαράς, δεκάδες μηχανάκια και αυτοκίνητα κατέκλυσαν τη Μαρίνα της πόλης και υποδέχτηκαν το πλοίο και το πλήρωμα του. Το ELLI T αποκτήθηκε έναντι 3,4 εκατ. ευρώ, έχει μήκος 141,54 μέτρα, διαθέτει 290 καμπίνες, δέχεται συνολικά 1.100 επιβάτες και 400 οχήματα ενώ αναπτύσσει ταχύτητα 21,5 κόμβους.

ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΚΤΗ [ΣΤΣ]:  ΑΣ ΕΥΧΗΘΟΥΜΕ ΚΑΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ  ΣΤΟ ΒΑΠΟΡΙ ΤΗΣ ΑΛΛΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΟΥ  ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΛΕΣ ΘΑΛΑΣΣΕΣ !!!

ΑΠΟ http://rethemnos.gr/eftase-to-elli-t-sto-rethimno-ipodochi-apo-ekatontades-rethimniotes/

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ  ΑΠΟ NAVYNIK 23/06/2012_______________

  • Στο λιμάνι της Τήνου προσέκρουσε κατά τη διαδικασία πρόσδεσης του λόγω των ισχυρών ανέμων το πλοίο «Νήσος Χίος» της Hellenic Seaways, το οποίο μεταφέρει 1.183 επιβάτες. Το πλοίο που εκτελούσε το δρομολόγιο Μυτιλήνη – Χίος – Τήνος – Πειραιάς, προσέκρουσε με το πίσω μέρος του στον προβλήτα του λιμανιού της Τήνου κατά την δεύτερη προσπάθειας να δέσει στο λιμάνι. Δεν υπήρξαν τραυματισμοί από την πρόσκρουση. Στη συνέχεια, το πλοίο «βγήκε» από το λιμάνι προκειμένου να εξακριβωθεί η ζημιά που είχε υποστεί. Ωστόσο επειδή δεν μπορούσε να προσεγγίσει εκ νέου το λιμάνι της Τήνου, καθώς εκείνη τη στιγμή μπήκαν άλλα δύο πλοία, μεταφέρθηκε με ρυμουλκό στo πλησιέστερο λιμάνι της Σύρου προκειμένου να γίνουν όλοι οι απαραίτητοι έλεγχοι στο πλοίο. Σύμφωνα με τον πλοίαρχο, από την πρόσκρουση προκλήθηκε ελεγχόμενη εισροή υδάτων. Με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρείας στη Σύρο κατευθύνθηκαν δυο ταχύπλοα πλοία ( Ηigh Speed ) για να παραλάβουν 473 επιβάτες για Τήνο και 710 για Πειραιά. Στις 17.00 κατά την άφιξη του High Speed 5 στη Σύρο για να παραλάβει τους επιβάτες για Τήνο, λόγω των δυνατών ανέμων, προσέκρουσε στο πλάι με το «Νήσος Χίος». Με εντολή του λιμεναρχείου το High Speed 5 έδεσε με ασφάλεια σε άλλο σημείο του λιμανιού όπου επιβιβάστηκαν οι 473 επιβάτες για Τήνο και αφού γίνουν οι απαραίτητες εργασίες για την αποκατάσταση των ζημιών που προκλήθηκαν θα δοθεί έγκριση για αναχώρηση. Οι 710 επιβάτες για Πειραιά αναχώρησαν στις 19.50 με το High Speed 4. Επίσης το προγραμματισμένο δρομολόγιο του «Νήσος Χίος» από Πειραιά για Χίο – Μυτιλήνη που επρόκειτο να γίνει στις 17.30 επρόκειτο να πραγματοποιηθεί από το πλοίο «Νήσος Μύκονος» στις 20.00. Επιπλέον λόγω των δυνατών ανέμων το καταμαράν «Σουπερ Τζετ», το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο Μήλος – Φολέγανδρος – Θήρα – Αμοργός – Κουφονήσια –Νάξος – Μύκονος δεν προσέγγισε σήμερα το μεσημέρι το λιμάνι Καταπόλων Αμοργού λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην περιοχή (άνεμοι βόρειοι – βορειοανατολικοί εντάσεως 8 μποφόρ). Οι 44 επιβάτες με προορισμό την Αμοργό αποβιβάσθηκαν στα Κουφονήσια και θα προωθηθούν στον προορισμό τους με το πλοίο «Εξπρές Σκοπελίτης» . Επίσης, το πλοίο «Σούπερ Τζετ» δεν προσέγγισε, το μεσημέρι του Σαββάτου, το λιμάνι της Μυκόνου λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην περιοχή. Οι 35 επιβάτες με προορισμό τη Μύκονο αποβιβάσθηκαν στη Νάξο και προωθήθηκαν στον προορισμό τους με το πλοίο «Σούπερ Φέρρυ ΙΙ». Ακόμη στις 11 το πρωί του Σαββάτου αναχώρησε τελικά από το λιμάνι του Πειραιά, το πλοίο «Άγιος Γεώργιος», το οποίο το μεσημέρι της Παρασκευής, λίγη ώρα μετά τον απόπλου του, παρουσίασε μηχανική βλάβη στη δεξιά κύρια μηχανή. Η βλάβη αποκαταστάθηκε και το πλοίο αφού περάσει τεχνικό έλεγχο θα του δοθεί πιστοποιητικό αξιοπλοΐας από το νηογνώμονα που το παρακολουθεί. Από τους 617 επιβάτες, ορισμένοι προωθήθηκαν την Παρασκευή, στον προορισμό τους, με το πλοίο «Ιεράπετρα», ενώ οι υπόλοιποι παρέμειναν για να αναχωρήσουν σήμερα, Σάββατο με το «Άγιος Γεώργιος». Το πλοίο, πραγματοποιεί το δρομολόγιο Πειραιάς-Σίφνο-Μήλο-Κίμωλο-Φολέγανδρο-Σίκινο, Ίο και Θήρα.

|AΠΟ:  ΝΑΥΤΙΚΑ ΧΡΟΝΙΚΑ|

  • Η Λιμενική Αρχή Παλαιοχώρας ενημερώθηκε χθες τα βράδυ  από το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης του Λιμενικού Σώματος, ότι 42χρονος αλλοδαπός μέλος πληρώματος του C/V«ZIMVANCOUVER» σημαίας Λιβερίας, το οποίο έπλεε περίπου 6 ν.μ. νότια του λιμένα Παλαιόχωρας, έχρηζε άμεσης νοσοκομειακής περίθαλψης. Άμεσα απέπλευσε πλωτό περιπολικό Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., το οποίο παρέλαβε τον 42χρονο ασθενή και τον μετέφερε στο λιμάνι της Παλαιοχώρας, απ’ όπου με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ διεκομίσθη στο Κέντρο Υγείας Καντάνου για παροχή βοήθειας.

ΑΠΟ WWW.2810.GR

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΝAVYNIK  21/06/2012____________________

  • Τον πλοίαρχο Vincenzo Alcaras και τους αξιωματικούς του νεότευκτου κρουαζιερόπλοιου CARNIVAL BREEZE, το οποίο κατέπλευσε στο λιμάνι του Πειραιά, πρώτο σταθμό της παρθενικής του κρουαζιέρας, επισκέφθηκαν ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ο.Λ.Π. Α.Ε. κ. Γιώργος Ανωμερίτης, ο Πρόεδρος της MedCruise κ. Σταύρος Χατζάκος και τα στελέχη της Δ/νσης Κρουαζιέρας κ.κ. Θ. Τσίτουρας και Δ. Αγραπίδης. Κατά  την ανταλλαγή των αναμνηστικών δώρων στην επίσημη εκδήλωση υποδοχής του πλοίου, ο κ. Γιώργος Ανωμερίτης δήλωσε ότι “η κρουαζιέρα και η ανάπτυξη της αποτελούν για την Ελλάδα και τον Ο.Λ.Π. Α.Ε. προτεραιότητα. Με τις αναγκαίες υποδομές στις οποίες προχωράμε μετατρέπουμε το λιμάνι του Πειραιά σε κόμβο (hub) όλης της Μεσογείου. Το λιμάνι του Πειραιά είναι λιμάνι παροχής πλήρων υπηρεσιών κρουαζιέρας, το οποίο πλην άλλων παρέχει ασφάλεια και ποιότητα υπηρεσιών. Χαιρόμαστε γιατί υποδεχόμαστε και εξυπηρετούμε ένα κρουαζιερόπλοιο νέας γενιάς, το πιο καινούριο του διεθνούς στόλου, αφού μόλις την 1η Ιουνίου νηολογήθηκε και ξεκίνησε τα δρομολόγια του στη Μεσόγειο”

ΑΠΟ   WWW.NAFTIKACHRONIKA.GR

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ NAVYNIK18/04/2012________________________________

  • Μετ ‘εμποδίων πραγματοποιούνται τα δρομολόγια των πλοίων λόγων των ισχυρών ανέμων που πνέουν στα πελάγη. Σε ισχύ είναι απαγορευτικό απόπλου για Πάρο – Νάξο από το λιμάνι του Πειραιά και για τον Αργοσαρωνικό, ενώ για τις 9 το πρωί έχουν μετατεθεί τα δρομολόγια των πλοίων «Θεολόγος», «Πηνελόπη» και «Superferry» από το λιμάνι της Ραφήνας. Εδεσε τελικά το πλοίο «Κνωσός Παλάς», με 611 επιβάτες, το οποίο παρέμεινε για μισή ώρα έξω από το λιμάνι του Πειραιά, καθώς δεν μπορούσε να δέσει εξαιτίας των ισχυρών ανέμων.  Χθες στο λιμάνι των Χανίων το πλοίο «Ελυρος» κατά τη διαδικασία πρόσδεσης χτύπησε στο κρηπίδωμα με αποτέλεσμα να προκληθεί μικρό βαθούλωμα στο πλοίο. Μετά από επιθεώρηση, του επετράπη ο απόπλους.

AΠΟ ETHNOS.GR

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ NAVYNIK 14/03/2012___________________________________

  • Προσέκρουσε, βραδινές ώρες στις 1/03/2012, κατά τη διάρκεια χειρισμών πρόσδεσης στο λιμένα Αγίου Κήρυκου λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην περιοχή, το Ε/Γ – Ο/Γ «ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ Λ.» Ν. Αγίου Νικολάου 07, εκτελώντας προγραμματισμένο δρομολόγιο (Βαθύ – Καρλόβασι – Φούρνους – Άγιο Κήρυκο – Εύδηλο – Σύρο – Πειραιά) με 312 επιβάτες, οι οποίοι και  αποβιβάστηκαν ασφαλώς. Από την πρόσκρουση προκλήθηκε στρέβλωση της λαμαρίνας στο σημείο κάτω από τη βάση του καταπέλτη και οπή διαμέτρου 20 εκατοστών στο σημείο κάτω από τη στρέβλωση, ενώ δεν παρατηρήθηκε ρύπανση του θαλασσίου περιβάλλοντος. Λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών και των ισχυρών ανέμων, ο Πλοίαρχος ενημέρωσε τη Λιμενική Αρχή Αγίου Κήρυκου ότι ήταν επισφαλής η παραμονή του πλοίου στο λιμάνι και στη συνέχεια απέπλευσε για το λιμένα Ευδήλου με 336 επιβάτες. Στις 23:15 το πλοίο κατέπλευσε με ασφάλεια στο λιμάνι του Ευδήλου, ενώ από τη Λιμενική Αρχή απαγορεύτηκε ο απόπλους του. Στη συνέχεια μετά από προσκόμιση βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης στη Λιμενική Αρχή Ευδήλου από το νηογνώμονα που παρακολουθεί το ανωτέρω πλοίο, απέπλευσε στις 03:45 για Σύρο και Πειραιά με 399 επιβάτες. Στις 07:35 το πλοίο κατέπλευσε ασφαλώς στο λιμένα Σύρου όπου επιθεωρήθηκε από το Τοπικό Κλιμάκιο Επιθεώρησης Πλοίων και στις 08:10 του επετράπη ο απόπλους για Πειραιά.
  • Η Louis Hellenic Cruises ανακοίνωσε τη δρομολόγηση του κρουαζιεροπλοίου της “Thomson Destiny” στα προγράμματά κρουαζιέρας της για τη φετινή τουριστική περίοδο. Το κρουαζιερόπλοιο “Thomson Destiny” θα αντικαταστήσει από τις 11 Μαΐου 2012 το “Louis Majesty” – που έχει ναυλωθεί στην Thomson Cruises καθότι ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες των 7ήμερων και 14ήμερων κρουαζιέρων της Thomson – στο πρόγραμμα 3ήμερων και 4ήμερων κρουαζιέρων από τον Πειραιά και το Κουσάντασι.Ανακαινισμένο πλήρως φέτος, το νέο κρουαζιερόπλοιο που δρομολογείται στα προγράμματα κρουαζιέρας της Louis Hellenic Cruises, είναι ιδανικό για 3ήμερες και 4ήμερες κρουαζιέρες στα Ελληνικά νησιά και την Τουρκία. Διαθέτει 9 καταστρώματα και 7 ανελκυστήρες, ενώ μπορεί να φιλοξενήσει 1.664 επιβάτες στις 725 άνετες και φιλόξενες του καμπίνες, 419 από τις οποίες είναι εξωτερικές ενώ διαθέτει και 21 σουίτες όπου οι 9 διαθέτουν μπαλκόνια, μια αναβαθμισμένη επιλογή στη διάθεση των επιβατών της Louis Hellenic Cruises που θα σαλπάρουν για 3ήμερες και 4ήμερες κρουαζιέρες. Με επιλογή ανάμεσα σε τρεις χώρους εστίασης, οι επιβάτες μπορούν να απολαύσουν πλούσια Ελληνική και Μεσογειακή κουζίνα καθώς και υπηρεσία δωματίου σε 24ωρη βάση. Ένα μεγάλο show lounge, πολλά άλλα σαλόνια, το καζίνο Royale, ευρύχωρα καταστρώματα – ιδανικά και για διοργάνωση πάρτυ δίπλα στις 2 μεγάλες του πισίνες, καθώς και τα  5 μπαρ που διαθέτει συνθέτουν ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα ψυχαγωγίας εν πλω. Το πλήρως εξοπλισμένο γυμναστήριο, μπάντμινγκτον, μπάσκετ, πινγκ – πόνγκ καθώς και το κέντρο υγείας και ομορφιάς ‘Ocean’s Spa’ που παρέχει διάφορες θεραπείες και σάουνα βρίσκονται επίσης στην υπηρεσία των επιβατών. Ο παιδότοπος, τα καταστήματα αφορολόγητων ειδών, η βιβλιοθήκη και το Internet corner συμπληρώνουν την εξαιρετική εμπειρία και τις υπηρεσίες που παρέχονται στο κρουαζιερόπλοιο. Η δρομολόγηση αυτού του επιβλητικού κρουαζιεροπλοίου στα προγράμματα κρουαζιέρων της Louis Hellenic Cruises, σηματοδοτεί την απαρχή μιας νέας, εντονότερης ταυτότητας της εταιρείας ως η εξειδικευμένη εταιρεία για κρουαζιέρες στα Ελληνικά νησιά και την Τουρκία με μια αυθεντικά Ελληνική και Μεσογειακή εμπειρία εν πλω. Είναι για αυτό το λόγο που το “ThomsonDestiny” θα μετονομαστεί σε “LouisOlympia”. Με όνομα που πρεσβεύει και τιμά το αρχαίο ιερό και τον αρχαιολογικό χώρο της Ολυμπίας, γενέτειρας των Ολυμπιακών Αγώνων, το “Louis Olympia” θα χαρίσει στους επιβάτες του μία αληθινά ελληνική εμπειρία, αντάξια της πολυσήμαντης μας ιστορίας και κουλτούρας που διαμόρφωσε το σύγχρονο πολιτισμό και τη δημοκρατία σε όλο τον κόσμο.

ΑΠΟ:  http://www.naftikachronika.gr

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ NAVYNIK 3/12/2011____________________________________

  • ένα  σημαντικό γεγονός  για τη ναυτιλία μας είναι η έλευση του blue star delos  στην χωρά μας. τα εγκαίνια πραγματοποιήθηκαν στις 11/11/2011  και τελικά τα δρομολόγια του θα ξεκινήσουν με το νέο έτος. ταυτόχρονα φήμες  έχουν την εταιρεία να αφήνει την γραμμή  Σύρο Τήνο Μύκονο. και ενώ συμβαίνουν όλα αυτά το μπλου σταρ 2 παραμένει μέχρι τέλη Δεκεμβρίου αγκυροβολημένο και άπραγο μέχρι να βγει για επισκευή το αδελφάκι του, το όποιο όταν θα επανέλθει θα αντικαταστήσει το σουπερφαστ12 στη γραμμή Πειραιάς ηράκλειο
  • Επαναδρομολογήθηκε το Θεόφιλος της ΝΕΛ μετά την απραγία του στη γραμμή Χίος Μυτιλήνη, αντικαθιστά το ουροπειαν εξπρές το όποιο επισκευάζει την αβαρία από το χτύπημα του Βιτσέντζος Κορνάρος αλλα έπαθε βλάβη βγήκε και ξαναξεκίνησε μετά από 1 εβδομάδα.
  • από ανώνυμη καταγγελία που αφορούσε το aqua maria εντοπίστηκε ρήγμα στο οκιο με μήκος 1,30 και πλάτους 0,50 παρόλαυτα η ζημιά αποκαταστάθηκε και   το πλοίο ξεκίνησε τα δρομολόγια του πάλι.
  • ξεκίνησε την επισκευή του το σουπερφερυ2 το όποιο  έδεσε στη Ραφήνα. ύστερα θα πλεύσει προς Ελευσίνα, ενώ όταν θα επιστρέφει, το Θεολογος Π θα ξεκινήσει την επισκευή του.
  • έφυγε από τη ζωή ο cpt Διονύσης Σιδηροκαστρίτης.

από: περιοδικό “εφοπλιστής”

  • Η Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Κρήτης α.ε ανακοινώνει ότι την 16.12.2011 και την 19.12.2011 ολοκληρώθηκε αντίστοιχα η εκποίηση των 9.974 κοινών ονομαστικών μετά ψήφου μετοχών και 1.514 προνομιούχων ονομαστικών μετά ψήφου μετοχών εκδόσεως 1996, που προέκυψαν από κλασματικά υπόλοιπα μετά από reverse split (γ.ς.& ι.ς. 19.12.2010). Σύμφωνα με την απόφαση του διοικητικού της συμβουλίου της 19.12.2011, η εταιρεία θα προχωρήσει σε νέα εκποίηση των υπολειπόμενων 1.024 προνομιούχων ονομαστικών μετά ψήφου μετοχών εκδόσεως 1990.

από :www. anek.gr

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ NAVYNIK 3/12/2011____________________________________

  • Έναν νέο θαλάσσιο αυτοκινητόδρομο άνοιξε στη μεσόγειο για τους επιβάτες ο όμιλος grimaldi  που εγκαινίασε πρόσφατα τα τακτικά δρομολόγια από την Ελλάδα προς Ιταλία (Κόρινθος πάτρα Σικελία Γένοβα).

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ NAVYNIK 17/10/2011__________________________________

σύμφωνα με δημοσιεύματα του εφοπλιστή:

  • η ναυτιλιακη εταιρεια λεσβου μάλλον   θα διακόψει την ναυλωση ορισμενων πλοίων που διαχειριζόταν ενώ το ‘Ακοιυα Σπα’ι’ριτ’  ολοκλήρωσε τις επισκευές του και περίμενε μεχρι πρόσφατα την έγκριση από το υπουργείο για να αντικαταστήσει το Αίολος κεντερης ιι
  • ανικανοποιητη εμεινε η aegean speed lines αφού δεν είχε τα αναμενόμενα αποτελέσματα  στς κρουαζιέρες Ηράκλειο-Θηρα, αλλά και εξαιτείας ορισμένων τεχνικών προβλημάτων στα πλοία της
  • εντωμεταξύ τα ‘Νήσος Χίος/ Μύκονος στο ανατολικό Αιγαίο πήραν καλές περιληπτικές. στη Χίο και Μυτιλήνη στη μεταφορά φορτηγών οχημάτων υπερέχει η ΝΕΛ.
  • ετοιμάζεται και η superfast  για την ετήσια συντήρηση του ‘Σουπερφαστ 12’ και   θα το αναπληρώσει στο Ηηράκλειο πιθανώς το ‘Ελλενικ Σσπα’ι’ιριτ’ και ίσως τα Κρήτη 1/2 δραστηριοποιηθούν στο ανατολικό αιγαίο
  • τελικά το clare δεν θα έρθει στην Ελλάδα και πουλήθηκε για σκραπ αφού χάλασε η συμφωνία. το ‘Πελαγίτης’ αποσύρθηκε  ενώ παρουσίαζε μικρή μεταφορική κίνηση στη γραμμή Χίος- Μυτιλήνη
  • οι αδελφοί Στεφάνου [Γκολνεν Σταρ Φερυς] σκέπτονται και την αγορά του πλου σταρ Ιθάκη προκειμένου να κάνουν εντονότερη την παρουσία τους στο Ραφήνα.

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ NAVYNIK : 23/09/2011_______________________________

απέπλευσε το «πίρι ρέις»

Απέπλευσε λίγο μετά τις 12 το μεσημέρι από τη Σμύρνη με προορισμό την Ανατολική Μεσόγειο το “Πιρί Ρέις”, το πλοίο που πρωταγωνίστησε στην “κρίση του Μάρτη” του 1987 στο Αιγαίο, προκειμένου να πραγματοποιήσει σεισμικές έρευνες.   Ο Χουσεΐν Αβνί Μπενλί, διευθυντής του Ινστιτούτου Θαλάσσιων Ερευνών του Πανεπιστημίου 9ης Σεπτεμβρίου της Σμύρνης, στο οποίο ανήκει το “Πιρί Ρέις”, ερωτηθείς αν θα υπάρξει συνοδεία από τον τουρκικό στόλο, είπε πως “δεν υπάρχει πρόβλημα υφαλοκρηπίδας στην Ανατολική Μεσόγειο” και τόνισε ότι “θα ζητηθεί συνοδεία, αν χρειαστεί”. Στο πλοίο, που απέπλευσε από το λιμάνι στην Ούρλα (Βουρλά), επιβαίνουν 21 άτομα, εκ των οποίων οι δέκα είναι επιστήμονες. Το μήκους 36 μέτρων και πλάτους 8,10 μέτρων πλοίο, είχε κατασκευαστεί το 1978 στην τότε Δυτική Γερμανία

από: ”Ελεύθερος Τύπος”

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ NAVYNIK: 16/09/2011___________________________________________

celebrity silhouette:

οι ήχοι του εθνικού ύμνου της χώρας μας πλημμύρισαν την εορταστική ατμόσφαιρα του Αμβούργου κατά την τελετή βάπτισης του νεότευκτου πλοίου της rci στη Γερμανία, που πραγματοποιήθηκε στις 21 Ιουλίου,  το οποίο πλέον διασχίζει τις θάλασσες της μεσογείου. μπορεί το τέταρτο πλοίο της σειράς solstice να βαπτίστηκε στη Γερμανία, όπου και ναυπηγήθηκε, όμως η τελετή, έκρυβε εκπλήξεις. κατά τη διάρκεια της ονοματοδοσίας του πλοίου, αντίθετα με την παράδοση που θέλει να ακούγεται ο εθνικός ύμνος είτε της χώρας της πλοιοκτήτριας εταιρείας είτε της χώρας ναυπήγησης του πλοίου, αυτός που ακούστηκε ήταν ο ελληνικός. η ιδέα ανήκε στον πρόεδρο της royal caribbean cruises, κ. richard fain, μητρικής εταιρείας της celebrity cruises, που με αυτόν τον τρόπο ήθελε να τονιστούν οι ελληνικές ρίζες της εταιρείας. οι έλληνες ναυτικοί που εργάζονται στο νεότερο πλοίο της εταιρείας, τραγούδησαν συγκινημένοι τον εθνικό ύμνο της πατρίδας μας, υπό την καθοδήγηση του έλληνα πλοιάρχου cpt Δημήτρη Καφετζή. και δεν είναι λίγοι, καθώς οι περισσότεροι ανώτεροι αξιωματικοί είναι έλληνες, παρά το γεγονός ότι το πλοίο φέρει σημαία Μάλτας.

από: ”εφοπλιστής”

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ NAVYNIK: 2/09/2011_______________________

  • στις 18/08/2011 το πλοίο ‘Οceanos Explorer’ τράβηξε στον λιμένα, Key West, fl νωρίς το πρωί[αμερικανική ώρα], φέρνοντας επίσημα  την 2011 mid-cayman αποστολή εις πέρας. στις 22/08/2011 το πλοίο ξεκίνησε  την αποστολή χαρτογράφησης της θάλασσας στον κόλπο του Μεξικού .

απο:http://oceanexplorer.noaa.gov/okeanos/explorations/ex1104/logs/dailyupdates/dailyupdates.html

  • σε νέα αποστολή διεθνούς συνεργασίας πρόκειται να συμμετάσχει το ωκεανογραφικό Aιγαιο αποπλέοντας στις 3/9/2011 προκειμένου το EΛ.ΚΕ.ΘΕ. να πραγματοποιήσει έρευνες όπως για παράδειγμα μελέτη άγνωστων οργανισμών, καταγραφή λιμνών σε βάθος 2000m κάτω από τη θάλασσα, εξακρίβωση ύπαρξης κοραλλιών σε μεγάλα βάθη και εξερεύνηση γεωλογικών συνθηκών που προκαλούν απομάκρυνση της αφρικάνικης και αραβικής τεκτονικής πλακάς   διάρκειας 4 μηνών με χρηματοδότηση του ιδρύματος Λάτση.

απο: http://www.hcmr.gr/listview3_el.php?id=1543

  • ωκεανογραφική έρευνα στον υποθαλάσσιο χώρο του ηφαιστειακού συμπλέγματος της Σαντορίνης και στην κρητική λεκάνη πραγματοποιούν  επιστήμονες, από την Πέμπτη 1 ως τις 11 Σεπτεμβρίου. οι έρευνες θα γίνουν με το ωκεανογραφικό σκάφος ‘nautilus’, στο πλαίσιο του ερευνητικού-εκπαιδευτικού προγράμματος ‘new frontiers in ocean exploration 2011′ (νέα σύνορα στην εξερεύνηση των ωκεανών) των ξένων πανεπιστημίων-ινστιτούτων: institute for exploration (ife), ocean exploration trust (oet), university of rhode island (uri) και center for ocean exploration and archaeological oceanography (coeao) σε συνεργασια με το τμημα γεωλογιας και γεωπεριβάλλοντος του πανεπιστήμιου Αθηνών. ιδιαίτερη καινοτομία αποτελεί το γεγονός ότι οι ενδιαφερόμενοι θα έχουν την δυνατότητα να παρακολουθήσουν ζωντανά, σε πραγματικό χρόνο το ερευνητικό ταξίδι του σκάφους, καθώς και τις έρευνες που θα πραγματοποιούνται σε αυτό. σημειώνεται οτι το ω/κ nautilus έχει ξεκινήσει την έρευνα στην περιοχή της Σαντορίνης από το 2010 κυρίως στην περιοχή του υποθαλάσσιου ηφαιστείου του Κολόμπου, μελετώντας το ενεργό υδροθερμικό πεδίο στη βόρεια πλευρά του κρατήρα του. επιστημονικοί υπεύθυνοι της ωκεανογραφικής έρευνας είναι οι καθηγητές dr. robert ballard (oet), dr katherine croff bell (oet) και η λέκτορας δρ. νομικού Παρασκευή (εκπα), η οποία και συμμετείχε σε προηγούμενους ωκεανογραφικούς πλόες το 2006 με το ω/κ Αιγαίο του ελκεθε και το 2010 με το ε/v nαutilus. το ω/κ σκαφος ‘nautilus’ του o.e.t. διαθέτει τηλεκατευθυνόμενα υποβρύχια ρομπότ (rovs), τα hercules και argus, τα οποία και θα εξερευνήσουν το υποθαλάσσιο ηφαίστειο του Κολόμπου, την περιοχή των νησίδων χριστιανα και την κρητική λεκάνη. τα τηλεκατευθυνόμενα ρομπότ διαθέτουν κάμερες υψηλής ευκρινείας για την συλλογή άριστης ποιότητας φωτογραφικού και κινηματογραφικού υλικού, ειδικά όργανα δειγματοληψίας γεωλογικού και βιολογικού υλικού, θερμόμετρο και όργανα χαρτογράφησης του πυθμένα με μεγάλη λεπτομέρεια. επίσης το πλοίο διαθέτει ένα υψηλού εύρους ζώνης δορυφορικό σύστημα, το όποιο κατά τη διάρκεια του ωκεανογραφικού πλόα θα διευκολύνει την εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση και έρευνα μέσω του inner space center (isc) του uri graduate school of oceanography and exploration. όπως και το 2010, θα παρέχεται η δυνατότατα της on-line πρόσβασης της ωκεανογραφικής έρευνας στο δικτυακό χώρο του ταξιδίου http://www.nautiluslive.org στο όποιο ήδη μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να παρακολουθούν τις διεργασίες που γίνονται πάνω στο πλοίο και να συμμετέχουν στις συζητήσεις των ερευνητών. καθημερινά θα γίνονται συνδέσεις με σχολειά της αμερικης, της Ελλάδας, της Ιταλίας, της Ισπανιας, της Τουρκίας και του Ισραηλ και με το nautilus live theater at mystic Aquarium στο Connecticut της Αμερικής. το ωκεανογραφικό ταξίδι του ‘nautilus’ ξεκίνησε στις 21 Ιουλίου και θα διαρκέσει μέχρι τις 14 Νοέμβριου, ερευνώντας περιοχές της Μαύρης Θάλασσας, του Αιγαίου, της Μεσογείου και του βορείου Ατλαντικού Ωκεανού, οι οποίες παρουσιάζουν αρχαιολογικό, βιολογικό και γεωλογικό ενδιαφέρον, σε συνεργασία με το national geographic.

απο: http://www.patris.gr/articles/207741/137637

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ NAVYNIK :1/09/2011________________________

  •  η λιμενική αρχή Αγίου Νικολάου ενημερώθηκε τις  απογευματινές ώρες χθες, από τον πλοίαρχο του κρουαζιερόπλοιου   «golden iris», το οποίο είχε αποπλεύσει για Χάιφα, οτι επέστρεφε στον Άγιο Νικόλαο για να αποβιβάσει 54χρονη αλλοδαπή ασθενή επιβάτιδα, η οποία έχρηζε άμεσης νοσοκομειακής περίθαλψης. Το κρουαζιερόπλοιο δεν πρόσδεσε στο λιμάνι, αλλά με πρωτοβουλία του πλοίαρχου του κλήθηκε το ρυμουλκό «Χρηστος ΧΧ»  για την παραλαβή της. η 53χρονη μεταφέρθηκε απο ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ τις βραδινές ώρες στο νοσοκομείο Αγίου Νικόλαου, ενώ το κρουαζιερόπλοιο συνέχισε το ταξίδι του.

από: www.2810.gr

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ NAVYNIK: 22/08/2011______________________________

  • ο όμιλος   επιχειρήσεων  GC Rrieber και η ανάδοχος Technocean έχει συμφωνήσει για την παράταση κατά ένα έτος του χρόνου ναύλωσης του σκάφους “Ppolar Pprince”, μέχρι το Σεπτέμβριο δηλαδή του  2012. το σκάφος δραστηριοποιείται στην υποθαλάσσιες δραστηριότητες στη Βόρεια Θάλασσα. «είμαστε ικανοποιημένοι με την ανανέωση της σύμβασης και την επέκταση, ταιριάζει με το συνολικό σχέδιο του στόλου μας να πάμε μπροστά”, σχολιάζει ο διευθύνων σύμβουλος του gc     Rieber Shipping.

κατά τον υποφαινόμενο: καλό είναι να υπάρχουν τέτοιες συμφωνίες γιατί αυτό δείχνει το ενδιαφέρον για την έρευνα, γεγονός που μαρτυρά το μορφωτικό επίπεδο των ανθρώπων. καθώς και των εμπλουτισμό των γνώσεων της  κοινωνίας  μας γενικότερα.

πηγή: http://www.rieber-shipping.no

  • πριν από μερικές εβδομάδες, ένα νέο σύστημα μέτρησης εγκαταστάθηκε επί του belgica, το aums (αυτόνομο σύστημα μέτρησης σε εξέλιξη) . Το έργο είναι εμπνευσμένο από την επιτυχία παρόμοιων συστημάτων που έχουν εγκατασταθεί σε διάφορα πλοία με την ευκαιρία του πλαισίου της ευρωπαϊκής ένωσης ferrybox . με αποτέλεσμα να ενισχυθούν σε μεγάλο βαθμό οι συνεχείς ωκεανογραφικές μετρήσεις που έγιναν από το belgica εκμεταλλευόμενοι τις σημαντικές τεχνολογικές βελτιώσεις απο τη σχεδιαστική φιλοσοφία του υπάρχοντος (αλατότητα,     θερμοκρασία)     συστήματος. δηλαδή : κατά τη διάρκεια της πλοήγησης,  θαλασσινό νερό αντλείται στο πλοίο, μέσω ενός αγωγού από το μπροστινό μέρος του πλοίου. το νερό αυτό τρέχει μέσα αυτόματα μέσω διαφόρων μέσων εγκατεστημένο σε ένα από τα εργαστήρια του belgica. πολλές παράμετροι μπορούν τώρα να παρακολουθούνται συνεχώς (αλατότητα, θερμοκρασία, …), συμπεριλαμβανομένων των νέων σημαντικών παραμέτρων του οικοσυστήματος, οπως νιτρικά, φωσφορικά, πυριτικά, διαλυμένο οξυγόνο, co2, θολότητα, αλκαλικότητα και χρωστικές   ουσίες    φυτοπλαγκτόν. Επιπλέον, ο νέος εξοπλισμός επιτρέπει την αυτόματη απόκτηση και διατήρηση του 16 δειγμάτων νερού, καθιστώντας τις επιχειρήσεις του βelgica πολύ πιο αποτελεσματικές από τη μείωση επί του σκάφους του ανθρώπινου δυναμικού. τα δεδομένα θα είναι διαθέσιμα σύντομα σε σχεδόν πραγματικό χρόνο μέσω του δημοσίου δικτυακού τόπου http://www.mumm.ac.be/en/index.php  και μετά τον έλεγχο της ποιότητας, από το βελγικό κέντρο θαλάσσιων δεδομένων.


κατά τον υποφαινόμενο: μια πραγματικά σωστή κίνηση  για την ανάπτυξη της ωκεανογραφίας δεν νομίζετε;;!!

πηγή: http://www.mumm.ac.be/en/news/index.php

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ NAVYNIK: 9/8/2011_____________________________________

δυο πλοία στα Δωδεκάνησα θα δρομολογήσει η blue star

στην γραμμή της Δωδεκανήσου προσανατολίζεται να δρομολογήσει από το φθινόπωρο το νεότευκτο πλοίο της, που θα φέρει το όνομα “δήλος”, η εταιρεία blue star ferries. “ο όμιλος attica group, συνεχίζει την προσπάθεια για υψηλού επιπέδου μεταφορικές υπηρεσίες με σύγχρονα και γρήγορα πλοία. στόχος είναι να συμβάλει στην ανάπτυξη των νησιών προς όφελος των κατοίκων και των επισκεπτών τους. δεν είναι τυχαίο που ο όμιλος επένδυσε στην κατασκευή ακόμα δυο νέων πλοίων που θα δρομολογηθούν σύντομα στο αιγαίο”, δήλωσε στη «δημοκρατική» ο εκπρόσωπος της blue star ferries κ. Σκεύος Μουγκρος. η καθέλκυση του πλοίου πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στις 20 Νοέμβριου 2010. το blue star delos θα αναπτύσσει ταχύτητα 26 ναυτικών μιλιών με μεταφορική ικανότητα 2.400 επιβατών και 427 ι.χ. αυτοκίνητων ‘η 57 10μετρων φορτηγών και 148 ι.χ.  σημειώνεται πως οι τεχνικές προδιαγραφές του «δήλος» του δίνουν την δυνατότητα να προσεγγίζει και σε αλλά νησιά εκτός της ρόδου και της Κω. εκτιμάται πως η δρομολόγηση του συγκεκριμένου πλοίου θα αναβαθμίσει τις υπηρεσίες, θα συντομεύσει σημαντικά το ταξίδι προς τον Πειραιά και θα αντιμετωπίσει αποτελεσματικά τουλάχιστον, για την επόμενη δεκαετία τις οποιεσδήποτε συγκοινωνιακές ανάγκες σε ότι αφορά την επιβατική αλλά και εμπορευματική κίνηση.  μετά τη λήξη της χειμερινής περιόδου το πλοίο θα δρομολογηθεί στην γραμμή των Κυκλάδων όπου και θα μείνει, για να καλύψει τις ανάγκες των νησιών το καλοκαίρι.
στη γραμμή της Δωδεκανήσου όμως θα δρομολογηθεί από την άνοιξη του 2012 και το δεύτερο καινούργιο πλοίο της εταιρείας που φέρει το όνομα «blue star patmos». στη γραμμή της Δωδεκανήσου όμως θα δρομολογηθεί από την άνοιξη του 2012 και το δεύτερο καινούργιο πλοίο της εταιρείας που φέρει το όνομα «blue star patmos».
δρομολόγια στο νομό μας εκτελούσε μέχρι το 2004 το πλοίο «Πάτμος» που άνηκε στην εταιρεία δανε. το «Πάτμος» δρομολογήθηκε τον Μάιο του 1992 συνδέοντας τα Δωδεκάνησα με τον Πειραιά, ενώ άνοιξε και τη γραμμή της Θεσσαλονίκης.
τώρα η δρομολόγηση του blue star patmos μπορεί να σημάνει την αποχώρηση από τα Δωδεκάνησα του πλοίου «Διαγόρας» που θα μεταφερθεί σε άλλη γραμμή.
το «Διαγόρας» ήταν το τελευταίο πλοίο που αγόρασε η δανέ και ένα από τα σημαντικότερα περιουσιακά της στοιχειά μετά τα ακίνητα που διέθετε στη Ρόδο και τον Πειραιά.

από: http://www.dimokratiki.gr [καθημερινή ροδιακή εφημερίδα]

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ NAVYNIK 8/8/2011_______________________________________

  • τελικά ακυρώθηκε η συμφωνία  για το ‘Ιεράπετρα Λ.’ με αποτέλεσμα να παραμείνει δεμένο.  Ατυχία να το πω;; ο υποφαινόμενος [navynik]  δεν πιστεύει οτι είναι καλό αυτό…
  • αγοράστηκε το καταμαράν snaefell και θα δρομολογηθεί στις Κυκλάδες γενικά παρατηρείται από τον navynik οτι στις Κυκλάδες υπάρχουν πολλά  καταμαράν ειναι άραγε καλά σκαριά ή παραπέμπουν και λιγάκι σε καρυδότσουφλα;;;
  • ο αναπληρωτής υπουργός ανάπτυξης, ανταγωνιστικότητας και ναυτιλίας, κ. χάρης Παμπούκης, είναι ο πρώτος υπουργός της κυβέρνησης που συμφωνεί με το καθολικό αίτημα επανασύστασης του υπουργείου εμπορικής ναυτιλίας

costa favolosa :

  • στις 2 Ιουλίου, στο πλαίσιο του εορτασμού των 150 ετών από την ενοποίηση της Ιταλίας, πραγματοποιήθηκε η τελετή ονοματοδοσίας του νεότευκτου κρουαζιερόπλοιου ‘Costa Favolosa’ στην Piazza Unita d’ Italia της Τεργέστης, από την ιταλίδα ηθοποιο Margareth Made. Δυο ήμερες αργότερα απέπλευσε για μια 3ημερη κρουαζιέρα απο τη Βενετία προς το Dubrovnik της Κροατίας, από όπου και οι φωτογραφίες που δημοσιεύονται και το Koper της Σλοβενίας. μετά από αυτή ακoλούθησε μια 10ημερη κρουαζιέρα με προορισμούς το Ισραήλ, την Ελλάδα και την Τουρκία.
  • τελικά το Αίολος Κεντερης 1 δρομολογήθηκε στην γραμμή Ελλάδα– Ιταλία. ενώ στην αρχή η εταιρεία είχε σκοπό να βάλει το πλοίο αυτό στη γραμμή Λήμνο– Μυτιλήνη—Χίο. Πρώτη φορά βλέπω ταχύπλοο σε τέτοια γραμμή συμφωνείτε με τον υποφαινόμενο;; Αλλά από την άλλη, καλό θα ηταν  να υπάρχει  ένα γρήγορο καράβι και σε αυτή τη διαδρομή.
  • έτοιμο το ”Θεόφιλος” της ΝΕΛ και παραμένει δεμένο και άπραγο στη Δραπετσώνα, μετά το  περάς των εργασιών επισκευής του, επειδή το ΣΑΣ θα συνεδριάσει ετεροχρονισμένα αλλά και επειδή οι αρμόδιοι δεν δείχνουν το απαραίτητο ενδιαφέρον
  • το δρόμο για τη διάλυση πήρε το ‘Σαμοθράκη’. Τέλος, πάει κι αυτό . Το απολέσαμεν!!  Ήταν ωραίο βαπόρι. σύμφωνα με το περιοδικό ‘’Εφοπλιστής’  τον  ιδιο δρομο θα ακολουθούσουν και κάποια πλοία της ca ferries. Άσχημο δεν είναι το τέλος;;;;
  • ας αλλάξουμε κλίμα… το ‘Ελλάς Λιμπερτυ’ έμαθα οτι είναι ανοικτό για τους καραβολάτρες φίλους του. Σύμφωνα  με δημοσίευμα του ”Εφοπλιστή” είναι ανοικτό από το πρωί μέχρι το απόγευμα!! Τέλειο!!;; Αρχίζει πλέον και θυμίζει μουσείο. μακάρι να του βάλουν και καμία μηχανή να μπορεί και να κινείται για κανένα μικρό ταξιδάκι! ; Ή  πολλά ζητάω άραγε;;;!!!!!!!!!



από ‘εφοπλιστής’

δημοσιευση 04/08/2011 ,απο navynik__________________________________

  • σήμερα στις 04,08,2011  έμαθα την άποψη του υπεύθυνου για την  ελληνική ναυτιλία. Είπε οτι ήταν λάθος  και  αναρωτιέμαι τι να γίνει στη συνεχεία. τουλάχιστον το κατάλαβε κι ο ίδιος. ξέρετε αγαπητοί αναγνώστες είναι λίγο περίεργο να μην έχουμε αυτόνομο υπουργείο ναυτιλίας τη στιγμή που έρευνες δείχνουν ότι τα πλοία που είναι στα χεριά Ελλήνων εφοπλιστών είναι τα περισσότερα από τα πλοία εφοπλιστών άλλης εθνικότητας.

Με λίγα λόγια έχουμε [θεωρητικά] μια ισχυρή ναυτιλία. Ελεος!!!!!!!!!!!!

Από ‘εφοπλιστής’

δημοσιευση 29/07/2011 ,από navynik__________________________________

  • το ΕΛ.ΚΕ.ΘΕ  που εδρεύει στην Ανάβυσσο Αττικης δυνάμει του νόμου 2919 /2001 , άρθρο 4 παράγραφος 1, και την με αρ.43/2001 απόφαση της μείζονος ολομελείας του ασεπ προκηρύσσει  την πρόσληψη ενός άτομου με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για έξι (6)  μήνες, στα πλαίσια του ερευνητικού προγράμματος «kaust 2011» με αντικείμενο απασχόλησης την ηλεκτρονική υποστήριξη και χειρισμό των πολυδεσμικών βυθομέτρων seabeam 2120 και seabeam  1180 του */κ αιγαιου. τοπος εργασιας: Ανάβυσσος.

περισσοτερα στην ιστοσελιδα του ελληνικου κεντρου θαλασσιων ερευνων [ΕΛ.ΚΕ.ΘΕ.]

δημοσιευση απο navynik, 28-7-2011___________________________________

  • η Ναυτιλιακή Εταιρεία Θάσου α.ε.   (Α.Ν.Ε.Θ.), μετά από παρέμβαση του δημάρχου Νέστου κ. Σάββα Μιχαηλίδη, και προκειμένου να βοηθήσει τους οργανωτές του μουσικού φεστιβάλ «πλάι στο κύμα»   στο δ.δ. Κεραμωτής , ανακοινώνει οτι θα διαθέσει  την Παρασκευή 29-7-2011 το πλοίο της   Θάσος Ι για την μετακίνηση επιβατών από την Θάσο προς την Κεραμωτή και επιστροφή δωρεάν περί ώρα 02.00 όσων επιθυμούν να παρακολουθήσουν την συναυλία του Βασίλη Παπακωνσταντίνου.

από: www.anethferries.gr

δημοσίευση 18/7/2011, από navynik___________________________________

  • συνεργασία ανεκ– attika group

Στις 24/5/2011 υπέγραψαν συμφωνία η άνευ και η αττικά η οποία θα ισχύει 3 χρόνια. έτσι στο ηράκλειο δρομολογούνται το ‘Ολύμπικ Τσάμπιον’ στη γραμμή Ηράκλειο- Πειραιάς  και το ‘Σουπερφαστ12’ στη θέση των Κρητη1/2. με αυτή την συμφωνία αλλάζει η προσφερόμενη χωρητικότητα η οποία θα ανταποκρίνεται περισσότερο στη γραμμή αυτή. και αναβαθμίζονται οι υπηρεσίες. επιπλέον δίνεται η δυνατότητα στον όμιλο αττικα να διεκδικήσει μεγαλύτερο μερίδιο από αυτήν τη γραμμή στην οποία κυριαρχούν οι μινωικές γραμμές.  τα νέα δρομολόγια ξεκίνησαν από 7/6/2011. 

η άποψη του γράφοντος: καιρός ήταν να βάλει η άνευ ένα τόσο ωραίο και κυρίως καινούργιο βαπόρι όπως το ‘Ολύμπικ Τσάμπιον’΄!!!!!!

  • το Ιεράπετρα λ. ξεκίνησε την επισκευή του και καταγγελία τη διάρκεια της   πρόκειται να  αλλάξει κλάση και ύστερα για 6 μήνες θα κάνει το δρομολόγιο  Λεμεσός–Χα’i’φα

  • στο τέλος  του Ιουνίου 2011 αναχώρησαν και οι τελευταίοι του πληρώματος του νεου blue star delos προκειμένου να παραλάβουν το νέο πλοίο  από τη Ν.  Κορέα.  τέλος Ιουλίου με αρχές Αύγουστου ξεκάνει να εκτελεί τα δρομολογια του στη γραμμή Πειραιάς – Πάρος -Νάξος-Ίος -Σαντορίνη.
  • και η γνώμη του υποφαινόμενου:  όπως φαίνεται η blue star ferries  εδραιώθηκε στο χώρο των Κυκλάδων. ίσως και να το κατάλαβα αργά  ποια είναι η δική σας άποψη??  γράψτε μου τα σχόλια σας.
  • το hellenic master ύστερα από κάτι μήνες και το διακανονισμό με τις  οφειλές της ναυλώτριας εταιρείας επισκευάζεται για να ανακάμψει εκτελώντας το δρομολόγιο Κόρινθος-porto marghera
  • το cruiseship της hellenic sea ways  με όνομα ocean life αναχώρησε στις αρχές του 6/2011 στο ντουμπα’ι’ για επισκευή με μια στάση στη φουτζε’ι’ρα για την επόμενη ναύλωση του από αμερικανικών συμφερόντων εταιρεία ύστερα από μια αποτυχημένη ναύλωση στην Ινδία.
  • η φετινή καλοκαιρινή σεζόν είναι μικρότερη από την παρισινή καταγγελία 6 μεγάλα συμβατικά πλοία και 1 ταχύπλοο. τα ονόματα τους: κρητη1/2, Λισσός, Νήσος Ροδος Blue Horizon, Highspeed1.

ερώτηση του navynik:  Είναι καλό αυτό;  Αντί  να πάμε μπροστά πάμε πίσω.   αλίμονο αν στην Ελλάδα με τα τόσο ωραία μέρη η κίνηση μειώνεται!!  αλλάζει με όλα αυτά που γίνονται είναι απόλυτα δικαιολογημένο. Απ’ την άλλη όμως, θα πρέπει αυτοί που ασχολούνται με την ναυτιλία επαγγελματικά να βρουν μια λύση έτσι ώστε να επιτυγχάνονται τα μικρότερα λειτουργικά έξοδα για να μπορεί ο μέσος έλληνας να ταξιδέψει, ειτε βρίσκεται στον Πειραιά είτε βρίσκεται στην Κρήτη και όχι μόνο. Το παν για εμάς τους κατοίκους των νησιών είναι να μετακινούμαστε εμείς και τα προ’ι’όντα μας. η κράτη βγάζει πολλά προ’ι’όντα. Σημαντικό είναι να να τα εξάγουμε κιόλας. ένα άλλο θέμα είναι και η σύνδεση των νησιών μεταξύ τους. δεν μου αρέσει ως κρητικός να μην συνδέεται το νησί μου με κάποια μεγάλα Kυκλαδονήσια. Γιατί να μην υπάρχει δρομολόγιο Ηράκλειο-Τήνος ή Ηράκλειο-Αμοργός;;;;

  • στις 29 Μαΐου 2011 αποχαιρέτησε τη ναυπηγική κλίνη το τέταρτο κρουαζιερόπλοιο της σειράς solstice, Celebrity Silhouette. το νεότευκτο κρουαζιερόπλοιο αναμένεται να πραγματοποιήσει την παραδοσιακή κάθοδο του πόταμου Εms στο πρώτο δεκαήμερο του Ιουλίου, και αμέσως μετά τα δοκιμαστικά στο Eemshaven της Ολλανδίας.

Από ‘εφοπλιστής’

δημοσίευση 30/6/2011, από navynik_________________________________

  • αγνοώντας τις εκκλήσεις σύσσωμου του ναυτιλιακού κόσμου για την επανασύσταση του υπουργείου εμπορικής ναυτιλίας και την ύπαρξη σταθερού θεσμικού πλαισίου για την πρώτη ναυτιλιακή δύναμη του κόσμου, ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου προχώρησε στην κατάργηση του ΥΘΥΝΑΛ και την ένταξη του κλάδου της ναυτιλίας στο υπουργείου περιφερειακής ανάπτυξης, ανταγωνιστικότητας και ναυτιλίας. υπουργός τοποθετήθηκε ο Μιχάλης Χρυσοχοϊκής, με αναπληρωτή υπουργό τον Χάρη Παμπούκη, υπεύθυνο για τη ναυτιλιακή.

Από ‘εφοπλιστής’

No comments yet

Υποβολή απάντησης

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

WordPress.com Logo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Log Out / Αλλαγή )

Twitter picture

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Log Out / Αλλαγή )

Facebook photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Log Out / Αλλαγή )

Google+ photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Log Out / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: